ترجمه مقاله درک، نگرش و استراتژی موتور سیکلت سواران، یافته های حاصل از یک تحقیق گروهی متمرکز

ترجمه مقاله درک، نگرش و استراتژی موتور سیکلت سواران، یافته های حاصل از یک تحقیق گروهی متمرکز در ۳۷ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی






مشخصات مقاله :



عنوان انگلیسی مقاله : Motorcycle riders’ perceptions, attitudes and strategies: Findings from a focus group study


عنوان فارسی مقاله : درک، نگرش و استراتژی موتور سیکلت سواران، یافته های حاصل از یک تحقیق گروهی متمرکز


سطح ترجمه : متوسط


شناسه ثبت محصول : ea (19)


لینک دانلود اصل مقاله :        http://ofmas.ir/tarjome/ea19.pdf


نحوه دانلود ترجمه : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین ۱۹۰۰۰ تومان قادر به دانلود خواهید بود . لینک دانلود نیز به صورت هوشمند پس از پرداخت به ایمیل شما نیز ارسال می شود .


بخشی از ترجمه :


چکیده :


محبوبیت موتور سیکلت سواری و نتایج حاصل از تصادف تجزیه و تحلیل را تشکیل می دهند آن را به عنوان یک منطقه عمده ای از نگرانی در ایمنی جاده ها می شناسیم . با وجود اهمیت عامل انسانی در تصادفات موتور سیکلت، نیاز به درک بهتری از فعالیت سواری هنوز توسط تحقیقات علمی راضی کننده نمی باشد . بحث های گروهی تمرکز بر موتورسوران دارد  ، تا آگاهی لازم را از  ماهیت سواری، عوامل خطر که زمینه این فعالیت را تشکیل می دهند ، و همچنین مسائل استراتژیک و تاکتیکی به دست آورند . نتایج مربوط زمینه های کلیدی از علاقه به رفتار سواری موتور سیکلت می باشد : رفتار فردی سواران، تعاملات میان سواران و یا سایر کاربران جاده، خطرات مربوط به محیط زیست و پیشنهادات برای بهبود ایمنی سوار خواهند بود . خطرات نشات گرفته از محیط زیست و سایر کاربران جاده ای که توسط سواران شناسایی شده اند باید در تحقیقات کمی بیشتر در نظر گرفته شده  و اجرای اقدامات متقابل مربوطه نیاز به ترویج بیشتر دارد . ارتباطات بیشتر میان گروه های کاربر جاده و سهامداران مورد نیاز است، با توجه به نیازهای سواران ، از سوی دیگر، نتایج نشان می دهد که سواران ممکن است تمایلی به اذعان سهم لازم برای بهبود ایمنی سواری توسط تغییر در رفتار سواری فردی داشته باشند . با توجه به نقش اهداف لذت بردن ممکن است در این زمینه نقش داشته باشد . نتیجه این مطالعه اجازه دادن برای توصیه های مقدماتی در آموزش و پرورش و آموزش اقدامات بالقوه سودمند، و شناسایی موضوعات خاص است که باید بیشتر تحقیق کمی بررسی، مانند مطالعات سواری طبیعی را در برگیرد .




ABSTRACT:


The popularity of motorcycle riding and the results from accident analyses constitute it as a major area of concern in road safety. Despite the importance of the human factor in motorcycle crashes, the need for a better understanding of the riding activity is not yet satisfied by academic research. Focus group discussions have been carried out with riders so as to obtain insights into the nature of riding, the risk factors that underlie this activity, as well as strategic and tactical issues. Results concern key areas of interest in motorcycle riding behaviour: riders’ individual behaviour, interactions among riders or with other road users, environment-related hazards and improvement suggestions for riding safety. The hazards originating from the environment and other road users that have been identified by the riders should be considered in further quantitative research and the implementation of corresponding countermeasures needs to be promoted. More communication is needed among road user groups and stakeholders, taking into account the needs of riders. On the other hand, the results reveal that riders might be reluctant to acknowledge the necessary contribution to the improvement of riding safety by changes in individual riding behaviour. Self-reflection should be encouraged, considering the role hedonistic objectives may play in this context. The outcome of this study permits giving preliminary recommendations on potentially beneficial education and training measures, and identifying specific topics that should be further investigated by quantitative research, such as naturalistic riding studies.

صدور پیش فاکتور و پرداخت آنلاین و دانلود

توضیحات بیشتر و دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *