مقاله بررسی استراتژی و ارزش

مقاله بررسی استراتژی و ارزش در ۸ صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


 


چکیده


 آنچه مدیران برجسته را متمایز می‌سازد، دانش آنان در مورد نظریه‌های علمی و یا مهارت در به کار گیری ابزار و متدولوژی‌های روزآمد مدیریتی نیست. اغلب مدیران پیشتاز،‌ با “نگرش” ساده و در عین حال عمیق خود، در صنعت تحول آفریده‌اند. این نگرشها در عبارت و مفهوم با هم متفاوت هستند، ولی همه آنها به گونه ای چگونگی خلق “ارزش” برای مشتریان را بیان می‌کنند.
“ارزش” در ادبیات مدیریتی امروز جایگاه ویژه‌ای یافته است؛ در مباحث استراتژی این مفهوم کارکرد اصلی استراتژی در مقابل مشتری به شمار می‌آید، در الگوهای بازاریابی و مدیریت بازار، مفهوم “ارزش” جایگاه کلیدی دارد و در مهندسی ارزش، این مفهوم برای ارتقای بهره‌وری عملیاتی سازمانها به کار گرفته می‌شود. توجه به شرایط عمومی “محیط رقابتی” کاربرد این مفهوم را فراتر از محیط کسب و کار،‌ به حوزه‌های سیاسی و میدانهای ورزشی توسعه می‌دهد.
این مقاله به تشریح مفهوم ارزش در رابطه با موفقیتهای استراتژیک می‌پردازد و طی آن تلاش می‌کند تا با توصیف چگونگی شکل‌گیری مزیت رقابتی حاصل از ارزش، نگرش مؤثرتری برای اداره بنگاه‌ها فراهم کند.

 

 

فهرست مطالب :

 

معرفی موضوع

وحدت هدف

بازار رقابتی ارزش

استراتژی و ارزش

ارزش چیست؟

آکیو موریتا


بنیانگذار شرکت سونی:

تحلیل بازده ارزش

مایکل دل
بنیانگذار شرکت کامپیوتری دل:

توانمندسازی استراتژیک سازمان

جمع‌بندی

سازمانها برای خلق ارزش


توصیه اول:


توصیه دوم:


توصیه سوم:

صدور پیش فاکتور و پرداخت آنلاین و دانلود

توضیحات بیشتر و دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *