ترجمه مقاله کسب ارزش از طریق مدیریت دانش

ترجمه مقاله کسب ارزش از طریق مدیریت دانش در ۳۶ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در ۱۷ صفحه پی دی اف



 

  • عنوان فارسی مقاله : کسب ارزش از طریق مدیریت دانش

  • عنوان انگلیسی مقاله : Getting value from knowledge management 

  • تعداد صفحات فارسی : ۳۶ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

  • تعداد صفحات انگلیسی : ۱۷ صفحه

  • دانلود فایل ترجمه فارسی : بلافاصله پس از پرداخت ۲۴۰۰۰ تومان می توانید دانلود کنید . قابل پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب .





چکیده

هدف – به‌دست‌آوردن ارزش ازطریق مدیریت دانش معنی می‌دهد که اداره‌کردن روش دانش جدید موجب می‌شود تا اعمال تجاری انجام‌شود، ارزش فقط ازطریق عمل و نه ازطریق صحبت (حرف) اضافه می‌شود. هرچند روابطی بین دانش و عمل وجود دارد و هدف از KM آن است که ارزش بیشتری ازطریق دانش شرکت کسب‌کند. دانش یک واژه (اصطلاح) فرار و آزاد است که موجب می‌شود تا این موضوعات را به‌خوبی اداره‌کند (رسیدگی‌کنند). این مقاله یک توپولوژی بدیع (جدید) پیشنهاد می‌کند که بین داده، معنی و عمل تخصصی تمایز قائل می‌شود.هر کدام باید به صورت متفاوتی اداره شود.اگر چه مدیریت باید همه آنها را باید در یک مدل بازرگانی منسجم ویکپارچه سازد.               

طرح، روش،رویکرد – این مقاله تئوریک وغیرتجربی است که توضیح می دهد یکپارچگی اپیستمولوژی های مختلف یا روش های درک را در درون کسب وکار (تجارت).اپیستمولوژی های مختلف در مورد سطوح مدبریتی بحث و توصیف می شوندو فلسفه پردازی دانشگاهی و رسمی حذف می شود.

یافته ها – مقاله نشان می دهدکه   km ها مانند هم نیستند .

نوآوری،ارزش – به طور خیلی نواور، تعداد کمی از نویسندگان km  مشخص شده است.و اپیستمولوژی های چندگانه را شناسایی می کندوسپس یک رویکرد عمل محوربرای یکپارچگی شان نشان می دهد.علیرغم زبان تئوریکی اش این مقاله در واقع یک رویکرد بسیار عملی برای km واقعی پیشنهاد می کند.

واژگان کلیدی – مدیریت دانش – محیط تجاری( کسب وکار) – سازمان های یادگیرنده

نوع مقاله – مقاله تحلیلی ( مفهومی )



Abstract


Purpose – Getting value from knowledge management (KM) means managing the way new knowledgeisbroughttobearonthebusiness’spractices,forvalueisaddedonlythroughpractice – not through talk. Though there are relationships between knowledge and practice, and the purpose of KM is to get more value from the firm’s knowledge, knowledge is too loose and slippery a term to afford us a good handle on these matters. The paper proposes a novel typology that distinguishes data, meaning, and skilled practice. Each must be managed differently, though management must integrate all into the business model. Design/methodology/approach – A non-empirical theoretical paper clarifying the interaction of different epistemologies or ways of knowing within the business. Different epistemologies are illustrated and discussed at a managerial level, the formal and academic philosophizing is left out. Findings – The paper shows that KM are not all alike. Originality/value – Highly original, given very few KM writers address multiple epistemologies and then propose a practice-based approach to their integration. Despite its theoretical language the paper actually proposes a severely practical approach to real-world KM. Keywords Knowledge management, Business environment, Learning organizations Paper type Conceptual paper


فهرست مطالب :


مقدمه

انواع مختلف پروژه KM (مدیریت دانش)

دانش سیستم‌های خبره و اشتراک

گروه، شخصی‌(فردی) و مدل‌های تجاری جدید

ماورانی معنی ایستای داده (اطلاعات)

معنی و عمل

با این‌وجود عمل چیست؟

تایج

صدور پیش فاکتور و پرداخت آنلاین و دانلود

توضیحات بیشتر و دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *