مقاله تجارت الکترونیک و بررسی علل عدم توسعه یافتگی آن در ایران

مقاله بررسی تجارت الکترونیک و بررسی علل عدم توسعه یافتگی آن در ایران در ۱۶ صفحه مجزا قابل ویرایش با فرمت doc

 



چکیده  

هزارۀ سوم یا عصر دیجیتال تغییرات شگرفی را در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه کسب و کار و تجارت بوجود آورده است.فناوری اطلاعات با تأثیر بر اقتصاد جهان تغییرات همه جانبه ای را موجب شده است . جهانی شدن و مقررات زدایی ، تأکید بر سازمان های افقی ، فرایند محوری به جای وظیفه محوری ، استفادۀ فعال از تفکر (IT  ( در تولید و خدمات ، افزایش فشار در کاهش زمان حضور د بازار ، افزایش قدرت چانه زنی مشتریان ، گسترش کانال های جدید توزیع، توسعه و به کارگیری مفهوم مدیریت روابط مشتری در سازمان ها و حرکت به سوی بازاریابی انفرادی یا یک به یک از مهمترین این تأثیرات بوده است.   



واژگان کلیدی : تجارت الکترونیک –– دولت الکترونیک – کاربران اینترنتی- فناوری اطلاعات

 

 

فهرست مطالب :


مقدمه

* دیدگاه های تجارت الکترونیک

انواع روش های تجارت الکترونیک

*تجارت الکترونیک در ایران

*دولت و نقش آن در تجارت الکترونیک

دولت الکترونیک :

* استراتژی های تجارت الکترونیک در ایران

* مزایای تجارت الکترونیک[۱]

* علل عدم توسعه یافتگی تجارت الکترونیک در ایران

۲) عوامل محتوایی

۳) عوامل مفهومی

*آینده تجارت الکترونیک در ایران با حمایت دولت الکترونیکی

* مدل پیشنهادی تجارت الکترونیک واقع بینانه در ایران

* نتیجه گیری

منابع و مآخذ :



 1) کوهی ایرج ، مقالۀ ” نیازهای تحقق تجارت الکترونیک در ایران ” ، مجلۀ تکنولوژی اطلاعات آسیا ، ص ۱۲۸ الی ۱۳۷ ،۲۰۰۶٫ 

صدور پیش فاکتور و پرداخت آنلاین و دانلود

توضیحات بیشتر و دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *